بوگاتی توربیلون جدید فاش شد: جایگزینی Chiron با سرعت 277 مایل در ساعت یک شگفتی مهندسی است
بوگاتی توربیلون جدید فاش شد: جایگزینی Chiron با سرعت 277 مایل در ساعت یک شگفتی مهندسی است
- بوگاتی توربیلون جدید معرفی شد
- جایگزینی برای Chiron
- طراحی جدید خیره کننده
- 1800 اسب بخار از موتور هیبریدی V16
- حداکثر سرعت 277 مایل در ساعت
- سطوح مهندسی باورنکردنی
- فروش در سال آینده از 3.2 میلیون پوند
جایگزین بوگاتی شیرون بالاخره آمد و Tourbillon نام داشت. اگر تعجب میکنید، Tourbillon قطعهای است که در ساعتهای پیشرفته برای بهبود دقت استفاده میشود، و دلیل این نام بعداً مشخص خواهد شد.
ابتدا، برخی از سرفصلها. موتور V16 با سه موتور الکتریکی جفت می شود تا 1800 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور تولید کند و حداکثر سرعت آن 277 مایل در ساعت باشد. Tourbillon سال آینده با قیمت چشمگیر بیش از 3.2 میلیون پوند به فروش می رسد.
طراحی جدید بوگاتی Tourbillon و aero
بیایید با صحبت در مورد طراحی شروع کنیم، و چیزهای زیادی برای بحث وجود دارد. Tourbillon یک چیز خیره کننده به نظر می رسد، و همچنین از نظر فرم بیش از عملکرد نیست.
این یک خودروی کاملاً جدید از ابتدا است و هیچ اشاره ای از شیرون باقی نمانده است، اگرچه برخی از نشانه های طراحی نمادین بوگاتی مانند جلوپنجره نعل اسبی، خط وسط و C شکل دو رنگ را حفظ کرده است. ربع عقب.
برخی مهندسی بسیار هوشمندانه به بوگاتی اجازه داده است تا تغییرات قابل توجهی نسبت به Chiron ایجاد کند. گیربکس آن ماشین بین راننده و سرنشین نصب شده بود و آنها را از هم جدا می کرد و کابین را پهن تر می کرد. از طرف دیگر Tourbillon دارای جعبه دنده است که در پشت موتور نصب شده است، به این معنی که کابین را می توان به سمت داخل هل داد تا طراحی بال جلویی عضلانی تری داشته باشد.
این بستهبندی هوشمندانه همچنین اجازه میدهد قسمت جلویی پایینتر باشد، که جریان هوا را روی خودرو بهبود میبخشد – و هنوز جریان هوا را تمام نکردهایم. به دلیل کوتاه بودن برآمدگی جلو، و نیاز به بسته بندی محافظ در برابر تصادف، دو موتور الکتریکی و رادیاتورهای موتور در دماغه، هوا از طریق مشبک، اطراف قسمت بار جلو از طریق یک جفت رادیاتور و خارج از دو دریچه در بالای کاپوت.
شما همچنین «گلگیرهای پرنده» دارید که هوا را در زیر چراغهای جلو، اطراف کنارههای خودرو و دریچههای C شکل در عقب هدایت میکنند. کانتور کردن سمت پایین نیز این توهم را ایجاد می کند که این خودرو از شیرون عریض تر است.
با حرکت به سمت عقب، نمیتوانید آن دیفیوزر عظیم را نادیده بگیرید. البته کاربردی است، در واقع به عنوان ساختار تصادف عقب عمل می کند زیرا پشت موتور و گیربکس جایی برای یک تیر فولادی سنتی وجود ندارد و تا صندلی راننده برمی گردد. برای اطمینان از اینکه تا حد امکان کارآمدتر کار می کند، در واقع کل ماشین در اطراف آن طراحی شده است. باید در زاویه 11 درجه بنشیند، بنابراین موتور برای این کار کج می شود.
نوار چراغ عقب زیبا دارای خط بوگاتی است که در وسط آن روشن شده است، و شما همچنان بال بزرگ و فعال عقب را دارید. ستون مهره ای که از وسط محفظه موتور پایین می رود نیز به عنوان چراغ ترمز سوم عمل می کند. همه چیز در این خودرو در عین حال که عملکردی را ارائه می دهد زیبا است.
موتور و سیستم هیبریدی جدید بوگاتی توربیلون
اکنون به بخش مرکزی Tourbillon جدید، موتور V16 آن می پردازیم. این خودرو 40 سانتیمتر از W16 شیرون طولانیتر است، که برای مهندسانی که مجبور بودند بدون طولانیتر کردن خودرو آن را به کفشها ببندند، دردسر واقعی بود. در نهایت این خودرو 27 میلی متر نسبت به Chiron افزایش یافت.
این موتور همچنین دارای تنفس طبیعی است، چیزی که در سالهای اخیر در بوگاتیس بی سابقه بوده است. ویرون و شیرون هر دو دارای چهار توربو شارژ بودند، اما Tourbillon از سه موتور الکتریکی برای افزایش قدرت استفاده میکند.
این موتور به تنهایی 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند، مانند ویرون قدیمی، و سه موتور الکتریکی 800 اسب بخار اضافی در بالا تولید می کنند. در مجموع، این بوگاتی جدید 1800 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور عظیم دارد.
سه موتور الکتریکی وجود دارد – یکی در جعبه دنده برای تقویت موتور و دو موتور الکتریکی که چرخ های جلو را به حرکت در می آورند. این سیستم کمی شبیه به سیستم استفاده شده در لامبورگینی Revuelto است. باتری 25 کیلووات ساعتی همچنین تا 44 مایل برد EV فقط برای شما فراهم میکند.
عملکرد جدید بوگاتی Tourbillon
پس، این همه قدرت به چه معناست؟ خوب Tourbillon 0-62 مایل در ساعت را در کمتر از 2.0 ثانیه انجام می دهد، کمی سریعتر از Chiron.
اما احتمالاً سرعت بالاست که واقعاً شما را اذیت می کند. خوب، این ماشین جدید با توجه به فضای کافی، 16 مایل در ساعت بیشتر از Chiron اصلی، 277 مایل در ساعت می شکند. می توانید شرط ببندید که نسخه های سریع تری نیز در آینده وجود خواهد داشت، بالاخره Chiron Supersport 300+ سرعت 304 مایل در ساعت را انجام می دهد و آن را به یکی از سریعترین خودروهای جهان.
شاسی و سیستم تعلیق جدید بوگاتی Tourbillon
شما فکر میکنید که اضافه کردن یک باتری هیبریدی و سه موتور الکتریکی، Tourbillon را سنگینتر از خودرویی که جایگزین میکند، میکند، اما بوگاتی در واقع در مسیر ساخت این خودرو کمتر از 1995 کیلوگرم شیرون است. اما چگونه؟
خب، یکی از راه هایی که مهندسان چند پوند از دست داده اند، چاپ سه بعدی تعلیق با کمک هوش مصنوعی است. کاری که آنها انجام دادهاند این است که مجموعهای از دادهها را به رایانه وارد میکنند، مانند نیروهایی که یک قطعه تعلیق باید تحمل کند و فضایی که باید در آن قرار بگیرد، و هوش مصنوعی شکل عالی را ایجاد میکند.
چیزی که برای شما باقی میماند چیزی است که بیشتر شبیه استخوان انسان است تا بازوی تعلیق ماشین، اما کاملاً ساخته شده است به طوری که فلز اضافی وجود ندارد. هر سوراخ در این قسمت برای صرفهجویی در وزن بریده میشود، زیرا رایانه آن مقدار فلز را از نظر ساختاری غیر ضروری میداند، و واقعاً چیزهای مقعدی مانند این است که وزن را پایین نگه میدارد.
داخلی جدید بوگاتی توربیلون
تقریباً دو تن هنوز هم برای یک هایپرکار بسیار سنگین است – چیزی شبیه فراری SF90 یک 500 کیلوگرم سبکتر است – اما Tourbillon یک ماشین پیست ساده نیست. سطح تجمل و توجه به جزئیات در داخل با هیچ چیز خارج از Pagani Huayra قابل مقایسه نیست.
هیچ پلاستیکی در این فضای داخلی وجود ندارد، همه چیز یا چرم، فیبر کربن یا فلز است. “خطار” در کنسول مرکزی که دستگیره های کنترل را در خود جای داده است نیز از شیشه کریستال ساخته شده است تا بتوانید عملکرد داخلی را مشاهده کنید، جایی که تم ساعت رده بالا وارد می شود.
در این خودرو هیچ صفحه نمایش قابل مشاهده ای وجود ندارد، چیزی که در دنیای امروزی نمایشگرهای 20 اینچی بسیار نادر است. فقط یک صفحه نمایش کوچک وجود دارد که از داشبورد برای انعکاس تلفن شما و دوربین معکوس قانوناً اجباری بیرون می آید، اما می توانید برای سم زدایی کامل دیجیتال آن را کنار بگذارید.
بوگاتی در اینجا به آینده فکر می کند. خودروهایی مانند Tourbillon توسط کلکسیونرها نگهداری میشوند تا در دهههای آینده در Pebble Beach خودنمایی کنند و پر کردن خودرو با صفحهنمایشهایی که اکنون مدرن به نظر میرسند، در ۱۰ سال آینده به طرز وحشتناکی قدیمی به نظر میرسند. میت ریماک، مدیر عامل بوگاتی در واقع میگوید که هر قطعه داخلی باید یک اثر هنری باشد که میتوانید آن را به دیوار آویزان کنید، چیزی که به بهترین شکل با صفحهها نشان داده میشود.
جلوی راننده یک دسته ابزار دیجیتال نیست، در واقع یک مجموعه مکانیکی از گیجها با مجموعهای از چرخ دندههای ساعتی است که میتوانید چرخش را با بالا رفتن دورها ببینید. صفحهی صفحهها حتی شبیه یک ساعت به نظر میرسد، دیدن آن بسیار خیرهکننده است.
این توسط یک فرمان فوقالعاده قاب شده است که در واقع حول صفحهها میچرخد. ساعتها و بخش مرکزی ثابت میمانند و لبه فرمان به دور آنها میچرخد، مفهومی که از زمان سیتروئن C4 در اواسط دهه 2000 ندیدهایم. شرط ببندید که این مقایسه را ندیده اید.
قیمت و تاریخ عرضه جدید بوگاتی Tourbillon
بوگاتی هنوز در حال انجام کارهای تکمیلی در Tourbillon است، بنابراین تا سال آینده نمیتوانید یکی از آنها را سفارش دهید و تحویل آن از سال 2026 آغاز میشود.
همه این مهندسی و توجه به جزئیات نیز ارزان نیست، زیرا قیمت ها از بیش از 3.2 میلیون پوند شروع می شود. با این حال، وقتی تورم را حساب میکنید که آن را تقریباً با قیمت درخواستی Chiron در زمان عرضه میکند.
بهدنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. میتوانید ماشین قدیمیتان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.